Job 13 van 16


Report this listing

Solliciteren



3-talige Customer Service Specialist gezocht (NL/FR/ENG)


Functie

Voor onze klant gelegen in Hasselt zijn we op zoek naar Customer Service Advisors.

Wat ga je bij hun doen?

SMILE! :)


  • S mile: Je helpt klanten graag met een glimlach verder, het doet je deugt om een gesprek kwalitatief en volwaardig af te sluiten.
  • M ulti: Je bent een echte multitasker! Tijdens je gesprek zorg je voor een administratieve afwerking.
  • I T/Digital: Je bent geen IT-genie maar wel leergierig om alle nieuwtjes te ontdekken.
  • L earn more: Je wil graag een afwisselende job, dit is gegarandeerd! De klanten contacteren jou niet enkel telefonisch, maar ook via chat/mail en social media. Dagelijks leer je alle primeurs kennen.
  • E mpathy: Jij kan op een rustige en duidelijke manier uitleggen hoe klanten extra diensten gebruiken. Oma en opa weten niet hoe ze 4G op de GSM moeten instellen, jij probeert hun hiermee de weg te wijzen.

#keepsmiling #beOneofus #beTeamOne

Jouw profiel

Welke talenten moet dé ideale specialist hebben?

  • Je beheerst de Nederlandse, Franse én Engelse taal vloeiend, in spreken en schrijven.
  • Je hebt bent empathisch ingesteld.
  • Werkuren tussen maandag en vrijdag. #worklifebalance
  • Je bent flexibel om 1 keer per week maximum tot 22u00 te werken.
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
    De graad van hoogdringendheid evalueren
    De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren

Aanbod

Welke voordelen krijg je bij onze klant?

  • Een aantrekkelijke verloning .
  • Vanaf dag 1 krijg je maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag en onkostenvergoeding .
  • Hierbij krijg je ook extralegale voordelen zoals groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, ambulante verzekering, ecocheques etc.
  • Wil je graag 32u per week werken? Na een voltijdse opleiding kan dit absoluut.
  • Thuiswerken is zeker een mogelijkheid.

Volgens mij ben jij dé specialist die we zoeken!

Reageer nu en we nemen onmiddellijk contact met je op.

Tot snel!

Solliciteren

Nadia Warnier
011 10 50 05
Alken@teamone.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht